Tema: Re: Estai neisileido kairiuju protestuotoju is Lietuvos ir Latvijos
Autorius: smokas
Data: 2010-08-07 10:46:18
O koks skirtumas tarp DABARTINIO libertarizmo ir komunizmo? - kaip
malonu paziureti :), kai LT anarchistai su neokomunistais (NK95),
socdemais ir donskiniais-vencloviniais liberalais apsikabine meiliai
burkuoja... bei uz kitokia nuomone zada i kalejima pasodinti (dar
gerai, kad i duju kameras nesiunchia - bet tai, matyt, tik laiko
klausimas)...

:)))