Tema: Re: Prokuroras: A.Uso mirties priezastis - prigerimas vandenyje
Autorius: RJ
Data: 2010-06-18 16:29:43
Terpentinai... nu paskaityk savo pirma laiska:

"....Bet, kad žudikai turi tvirtą stogą tai matyt visiems aišku..."

o stai dabar teigi:
"...IMHO tai gerai organizuotos grupuotės darbas kuri turi gerą  stogą..."

ir apsispresk ar tai "visiems aisku", ar tai "IMHO". Amenox butent to ir
klause.

Bet jei buti tikliam, tai is kur tu zinai, kad "žudikų iki šiol niekas
nerado"?
Byla skaitei? Gal viskas jau aisku, tik su tokia byla i teisma neisi,
nes irodymu mazai?