Tema: Re: Rusija - valstyb?s parodija
Autorius: svyt
Data: 2018-07-30 21:25:33
Pazinojau viena savartyno darbuotoja, sake 50 rubliubper diena
 uzdirba. Netoli mano sodo bajoruose buvo savartynas, ten
 vaziuodavom dviraciais pasirinkti atsarginiu daliu, nes
 parduotuvese ju nebudavo. Ka pamenu tai musiu kalnus, nu radau
 pamenu sulauzyta dvirati, dali daliu panaudojau, kas liko
 pardaviau, faktiskai ir as rausiaus sovietmeciu savartyne,
 nesupratau tada tik kodel mama neleisdavo (mano vaikas nesiraus
 siukslyne!), vaziuodavom paslapcia nuo tevu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/