Tema: Re: BRELL vs KET
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 11:02:39
> tai nesigincysi, kad NATO nera agresyvi karine sajunga?

As niekada nesiginciju. Viena is NATO saliu yra JAV. Ji inesa dramblio
dali. Ir uz tai turi atidirbti, nes pats nenori is savo kisenes moketi.
Irane NATO nera. Ten JAV gina Izraelio interesus, o visi kiti dalyviai
yra pasamdyti ir uz tai gauna pinigus.
Beje, rusai Sirijoje irgi ne uz grazias akis. Ten, jie aukodami gyvybes,
gauna po 3,000 euru.
Gal tu man galetum sudelioti eiles tvarka agresija:

Izraelis
JAV
Rusija
Lenkija