Tema: Re: Putino gauja
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-26 18:33:42
"Lietuva prisidės prie Estijos, Latvijos ir Danijos kuriamos Šiaurės
divizijos"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuva-prisides-prie-estijos-latvijos-ir-
danijos-kuriamos-siaures-divizijos.d?id=78548369
įkurta Šiaurės daugiašalės divizijos vadavietė Latvijai ir Estijai.
Estijos gynybos ministerija nurodė, kad pasirašė Lietuvos, Kanados ir
Didžiosios Britanijos gynybos ministrai.
-
Estija ir Latvija neturi bendru interesu su Lietuvos burliokais

"M.Jurkynas: galiu nuraminti svajotojus  Šiaurės šalimi netapsime"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/mjurkynas-galiu-nuraminti-svajotojus-
siaures-salimi-netapsime.d?id=54774851
-
Greitai Lietuva is viso valstybe nebus laikoma

Lietuva įveliama dėl Lenkijos interesų... 2012-05-20 15:15
Pirma, dėl NATO pajėgų veikimo Lietuvoje yra tariamasi su NATO, o ne su
Lenkijos gynybos ministrais.
Antra, Lenkija ne tokia jėga,kuri galėtų netgi save apsiginti, o ką jau
kalbėti apie kitų šalių gynimą.
Trečia, Lietuva gali būti puolama vien dėl to, kad bus susidėjusi su
Lenkija, t.y. Lenkijos kariuomenė turės teisę dislokuotis Lietuvoje.
Taigi, kur logika dėtis su šalimi, kuri pati savęs nepajėgi apsiginti ir
su kuria pats dėjimosi faktas silpnina Lietuvos saugumą.
Taigi, mano nuomone Juknevičienės gynybinė politika, grindžiama dėjimusi
su Lenkija, yra Lietuvai nereikalinga, be to, labai neišmintinga,
pirmiausia tuo, kad ji mažina pasitikėjimą Lietuva regione, ypač Ukrainos
ir Baltarusijos, o taip pat tampa kliūtimi tiesioginiams pasitikėjimo
ryšiams su Slovakija, Čekija ir t.t. Gi tokių Lietuvos ryšių, suartėjimo
ir pasitikėjimo kliudymas ir yra viena iš Lenkijos strateginės politikos
krypčių regione. Taigi Juknevičienės politiką vertinu, kaip Lietuvos ir
apskritai regiono pavedimą Lenkijos valiai, o tai jau yra suvereniteto
praradimo lygio dalykai.
Apskritai dėtis su Lenkija, kurios politika yra nestabili tiek
Vokietijos, tiek Rusijos atžvilgiu, kuri ir dabar yra okupavusi Lietuvos
teritorijos dalį, yra beprotybė.
Be to, tai daroma, kai akivaizdu, kad Tauta yra prieš karinio
bendradarbiavimo santykius su Lenkija.
Karaliačiaus krašto militarizavimas gali būti ta pradžia, dėl kurios
Lenkija reikalaus Lietuvos, kad ji leistų dislokuoti Lenkijai savo
ginkluotes Lietuvoje, jog taip grasintų Karaliaučiui iš visų pusių. Taip
galvoti visiškai logiška. Taigi Lietuva Juknevičienės susitarimais su
Lenkija įveliama į konfliktą, kuris būtų grynai dėl Lenkijos interesų.
Jokių Lietuvos bendrų planų su Lenkija negali būti, o jeigu jie yra, tai
apie juos privalome būti informuoti, akivaidu, kad jais einama prieš savo
Tautą, Lietuvos valstybę, todėl Lietuvos partizaninis veikimas prieš
Lenkijos kariuomenę Lietuvoje neišvengiamas. Taigi tie bendrų planų
kūrimą yra visiški neišmanėliai.
-
Yra konkretus pareigunai. Kodel prokuratura nekelia baudziamosios
atsakomybes klausimo?

O tuo pat metu "Lenkija ragina NATO ieškoti dialogo su Rusija"
delfi.lt/news/daily/world/lenkija-ragina-nato-ieskoti-dialogo-su-rusija.d?
id=74727456

BK 118 straipsnis skelbia, kad „tas, kas taikos metu padėjo kitai
valstybei ar jos organizacijai veikti prieš Lietuvos Respubliką  jos
konstitucinę santvarką, suverenitetą, teritorijos vientisumą, gynybos ar
ekonomikos galią, baudžiamas laisvės atėmimu iki septynerių metų”.
Matau didelius prokuraturos darbo trukumus. Ji turetu dirbti su
straipsnyje paminetais veikejais: Seikalis, Kirkilas, Simasius,
Bernatonis... Dar prideciau Linkeviciu, Siauliene, Tomasevski... Vilniaus
miesto ir Vilniaus, bei salcininku rajono savivaldybes...

"A.Ažubalis: Lietuva ir Lenkija toliau turi veikti išvien saugumo srityje"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/aazubalis-lietuva-ir-lenkija-toliau-turi-
veikti-isvien-saugumo-srityje.d?id=59197169
-
Kodel nei Latvijai, nei Estijai nereikia Lenkijos?

Klausimas 2012-07-27 21:32
Tuomet savaime kyla klausimas,KODEL LIETUVA įSTOJO į NATO BLOKAą.

Lenkija-ne NATO 2012-07-27 19:10
Ažubali,Lietuva įstojo ne į Lenkijos karines struktūras,bet į NATO
bloką,todėl Lietuvai reikia ne Lenkijos,bet daugianacionalinių NATO
pajėgų bendradarbiavimo ir pagalbos gynybos srityje.

"J. Olekas: Lenkijos, Lietuvos ir Ukrainos karinė brigada bus"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/j-olekas-lenkijos-lietuvos-ir-ukrainos-
karine-brigada-bus.d?id=61376655
-
Na taip, tomasevskininkams geda tarnauti Lietuvos kariuomeneje, o cia bus
zeligovskine. Tai ko jiems ir reikia. Uz Lietuvos krasto apsaugos
biudzeto lesas.

Tarnausi Lenkijos kariuomeneje. Pagalbiniuose daliniuose.

"Per rusų eitynes Varšuvoje neišvengta incidentų - Rusijos ambasada
tikrina informaciją dėl žuvusio piliečio"
sportas.delfi.lt/uefa2012/per-rusu-eitynes-varsuvoje-neisvengta-incidentu-
rusijos-ambasada-tikrina-informacija-del-zuvusio-piliecio.d?id=58908827
Iš pradžių agresyviai nusiteikę jauni lenkai, stovėję abipus gatvės,
bandė nutraukti žmonių judėjimą skanduodami „Lenkija! Lenkija!“. Vėliau
kelios dešimtys chuliganų metėsi į kolonos galą, griaudami žmones. Vietos
žiniasklaida pripažįsta, kad lenkų fanai provokavo eisenos dalyvius,
mėtydami į juos petardas ir akmenis, tačiau pabrėžiama, kad abi konflikto
pusės elgėsi netinkamai. Teigiama, kad rusai nešėsi senas sovietines
vėliavas, tuo piktindami lenkus.
-
Prie straipsnio prideta keliasdesimt nuotrauku, kuriose nera nei vienos
sovietines veliavos. Keliose nuotraukose matome kaip desimt lenku spardo
viena atsilikusi nuo eisenos ir parkritusi ant grindinio rusa. Jeigu rusu
eisana butu ropomis tai tuomet lenku ziniasklaida pabreztu, kad rusu
kaltes nebuvo. Tokios mintys kyla paskaicius straipsni ir paziurejus prie
jo pridetas nuotraukas.