Tema: Re: xyūbaw
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-07-26 08:28:51
Nusipyzdinti negalima. Bet ir pirkejas, nusipirkes nauja telika neturetu pastoviai kaulyt is aplinkiniu pinigu, idant galetu uz tuos pinigus samdyt tarna, kuris uz juos teliko distancinio klavisus spaudys. Dar juokingiau, jei tas telikas pagrobtas is parduotuves isdauzus jos vitrinos langa su is grindinio isluptu plytgaliu ar atimtas santazuojant padegtomis padangosmis prie parduotuves.