Tema: Re: į Rusiją nevykome ir nevyksime
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-07-24 07:59:36
Užsienio reikalų ministerijos atstovė priminė, kad Rusijos kariuomenės atsargos pulkininkas Jurijus Melas iki šiol neteisėtai laikomas Lietuvos kalėjime.

https://sputniknews.lt/russia/20180116/4868390/rf-urm-pavadino-byla-del-sausio-13-ivykiu-gedingu-salisku-teismu.html

Sumintas 2014m kovo mėn, tad jau virs triju metu sedi kalejime BE TEISMO sprendimo

https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/sausio-13-osios-byloje-sulaikytas-leitenantas-is-rusijos-turejo-lietuvos-viza-ir-prisipazino-saudes-is-tanko.d?id=64269216