Tema: Re: Vardan tos ar vardan karjeros?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-23 21:43:38
Kas palaiko tai nediskutuosiu. Bet kas JAV nepalaiko tai visiskai
akivaizdu.

"Užkalnis. 10 kasdienių požymių, kaip atpažinti slaptą vatniką"
delfi.lt/news/ringas/lit/uzkalnis-10-kasdieniu-pozymiu-kaip-atpazinti-
slapta-vatnika.d?id=78146259
Juos lengva pažinti. Jie visi elgiasi panašiai, kalba panašiai ir galvoja
panašiai, ir  kažkaip nutuokiu  jei būtų tokia situacija, kad reikėtų
rinktis tarp Rusijos ir Vakarų, jie tikrai rinktųsi Rusiją, nes Vakarai
jiems buvo, yra ir bus nepažįstama, nesuprantama ir svetima teritorija.
Jie gali net gyventi kur nors Vakaruose, ne tik Lietuvoje, dirbti ten
rimtą darbą, važinėja, žinoma, prabangiomis vakarietiškomis mašinomis,
bet vis tiek jie yra lietuviai su širdimis, kuriose yra balalaikos ir
matrioškos. Tai jų auklėjimo dalis: užauginti Sovietų Sąjungoje,
blokiniuose namuose ir silikatinių plytų daugiabučiuose, kad ir kiek juos
maitink Vakarais, jie vis tiek žiūri Kremliaus bokštų link. Jei nežiūri,
tai bent sapnuoja.
1. Sako, kad iš politikų ir valdžios žmonėms vis tiek nieko gero. Visada
prideda, kad bet koks Kremliaus pavojus yra mūsų lietuviškų politikų
prasimanymas, jie tik savo naudos žiūri ir jiems apsimoka sakyti, kad
„rusai puola“. Tai todėl, sako jie, pavojus didesnis iš „mūsų tautinių
demagogų“, o ne iš Kremliaus. Ir dar, sako tie žmonės, koks skirtumas,
kas komanduoja. Anksčiau, girdi, komandos buvo iš Rusijos, dabar
lietuviai klauso Amerikos ir Briuselio. Tas pats CENZURUOJAMA, sako jie.
Geriau Lietuva gyventų savo protu ir būtų tikrai lietuviška, su niekuo į
jokius aljansus nesidėtų, o į Rusiją vežiotų varškę ir jogurtą.
6. Didžiuojasi tarnyba sovietų kariuomenėje ir sako, kad čia buvo
„vyriškumo mokykla“, nors visą laiką praleido kasdami bulves, statydami
generolo vasarnamį arba žaliais dažais dažydami dalinio žolę prieš
generolo vizitą. Pirmus metus daužė juos, antraisiais metais jie daužė
kitus, ir tai suformavo jų vertybių sistemą visiems laikams. Turi savo
nuotrauką skusta galva ir atlėpusiomis ausimis iš kariuomenės laikų ir
mėgsta ją rodyti kitiems. Paklausti, ką gero kariuomenėje išmoko (juk ten
buvo mokykla), ilgai galvoja, nieko nesugalvoja, bet paskui prisimena,
kad išmoko vyniotis autkojus. Paskui pripažįsta, kad tos nesąmonės niekam
nereikia, panašiai, kaip ir medinių skaitliukų. Sako, kad rusų
desantininkai moka rankomis skaldyti plytas. Patys jie desante nebuvo.
7. Sako, kad „vis tiek“ rusiška televizija pati geriausia, nekalbant jau
apie kiną, kuris pripažintas pačiu geriausiu visame pasaulyje su
geriausiais pasaulio aktoriais ir pačia tikriausia vaidyba. Sako, kad
Putino, aišku, nepalaiko, bet užtat rusišką televiziją yra žiūrėti vienas
malonumas. Kiek ten turinio! Apie Ameriką ir kitas tolimas šalis jie žino
iš rusiškos dokumentikos, ir todėl žino, kad Vakarams nekokie laikai
atėjo. Kadangi tokios mintys jiems patinka, jie žiūri dar daugiau Rusijos
televizijos, kad dar daugiau išgirstų to paties, ką jie jau žino.
10. Paklausti, ko labiausiai pasiilgsta iš sovietmečio, sako
„dvasingumo“. Paprašius patikslinti, sako, kad tada nebūdavo gėjų maršų
ir galima buvo smirdėti prakaitu, ir niekas nesikabinėdavo.

"Užkalnis. Kodėl užsieniečiai Lietuvą laiko pasaulio CENZURUOJAMA"
delfi.lt/news/ringas/lit/uzkalnis-kodel-uzsienieciai-lietuva-laiko-
pasaulio-CENZURUOJAMA.d?id=78213271
-
Nes Lietuvoje gyvena CENZURUOJAMA

To A, 2011 12 25 22:03
As tarnavau tarybinej kariuomenej su estais. Tai tame kariniame dalinyje
beveik visi lietuviai buvo serzantai , o estai - eiliniai. As pats buvau
serzantas ir tuos estus vaikiau nuosirdziai , su asmeniniu pasitenkinimu.
Nes sitie gudruciai "kurat raisai" tik apsimesdavo letais ir kvailais ,
is tikruju jie yra labai gudrus ir savanaudziai. Kol ju nepradesi vaikyti
jie , kaip ciurkos , primetines is saves invalidus.