Tema: Re: German bus stabbing in Lübeck leaves 14 wounded
Autorius: ryzas
Data: 2018-07-20 20:28:49
o kas man gyvenant Lietuvoje, kad tu dirbsi ir gyvensi EU? nors tam ir nepriestarauciau, taciau atsisakyti SAVO teisiu del TAVO noru - nenoriu.

mokslai EU visada ir taip buvo prieinami. Vatotoju teisiu apsauga kazkaip menkai su EU susijusi, tuo labiau kad jie patys cia antraruse produkcija originaliais pavadinimais siuncia.

ekologija/aplinkosauga - xuine. Pagrindinis tikslas - ekstensyvi zemdirbyste, t.y ten visokie augink ekologinius grikius su 3 ct/ha arba visokie ten ekologine bitininkyste laipiojant po medziu dreves, ar visokie ten mazai produktyvus zemaitukai ar juodasnukes avys... zodziu primokes tik tau, kad nedirbtum ir nesimokintum

importas/eksportas? sakyciau importas isaugo. O jei ir yra eksportas, tai jis vykdomas svetimsaliams priklausanciu imoniu, todel visas pelnas atsiduria svetur. Kitaip sakant - jiems naudinga, a tebe smert.

strukturiniai fondai? cia tipo tie kur mes tau mokesime uz pievu sienavima, kad tu ju nesetum? na gerai, padalino jauniesiems ukininkams po 100k euru. kodel man nepadalino?

investicijos i versla Lietuvoje? kiekviena diena tik ir girdziu kaip kiekviename mieste statomos IKEA, lenku, ar kitos gamyklos, idarbinancios tukstancius bambaliniu lietuviu i lazeriu gamyba...

bet daliai zmoniu patinka gyventi kolxoze, nes taip gali daugiau pavogti. Tada taip - geriau EU.