Tema: Re: #trumputin
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-18 23:48:17
Desninga, kad burliokams nervai nelaiko

"Rusijoje - įsiūtis dėl apdovanojimo Baltijos šalims: Lietuvą palygino su
kanibalais"
delfi.lt/news/daily/demaskuok/rusijoje-isiutis-del-apdovanojimo-baltijos-
salims-lietuva-palygino-su-kanibalais.d?id=78593455
Po to, kai praėjusią savaitę Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu
su kitų Baltijos šalių vadovais iškilmingoje ceremonijoje atsiėmė
prestižinę Vestfalijos taikos premiją už išskirtinį demokratinio
vystymosi pavyzdį ir indėlį į Europos taiką... kurios 27 savo
„nepriklausomybės“ metus rėmė ir provokavo karą.
Baltijos šalys atsakingos už Jugoslavijos bombardavimą. Taip pat Baltijos
šalys kaltos, nes palaikė karą Irake, Libijos „sunaikinimą“, Sirijos
bombardavimą ir, lyg to nebūtų gana, esą nuolat kišosi į karą Ukrainoje.
Pavyzdžiui, dėl 1999 metų Jugoslavijos bombardavimo - tuo metu Lietuva ir
kitos Baltijos šalys net nebuvo sulaukusios pakvietimo į NATO.

"Grybauskaitei  netikėti Trumpo ir Macrono žodžiai"
delfi.lt/news/daily/lithuania/grybauskaitei-netiketi-trumpo-ir-macrono-
zodziai.d?id=78566553
NATO viršūnių susitikimas galėjo baigtis žlugimu  prabilta net apie JAV
prezidento Donaldo Trumpo ultimatumą trauktis iš Aljanso. Kol priblokšti
Europos šalių vadovai tylėjo, būtent Lietuvos vadovė Dalia Grybauskaitė
ėmėsi tarpininkės vaidmens. Tokią informaciją prieš kameras įvertino ir
pats D. Trumpas.
„Puikus darbas!“,  salėje išvydęs praeinančią Lietuvos prezidentę, į ją
dėmesį atkreipė D. Trumpas.
„Turite puikią atstovę“,  atsisukęs į žurnalistus gyrė JAV prezidentas.
Vėliau Lietuvos prezidentei komplimentus viešai žarstyti ėmė Prancūzijos
vadovas Emanuelis Macronas.
„Norėjau jus pasveikinti už tai, ką jūs darote“,  pabučiavęs D.
Grybauskaitę ir jai mirktelėjęs pareiškė E. Macronas. Akivaizdžiai
sutrikusiam Armėnijos premjerui Prancūzijos vadovas paaiškino, kad ryte
Lietuvos vadovė labai stipriu ir įtikinamesniu pareiškimu, nei Prancūzija
ar Vokietija įtikino D. Trumpą.