Tema: Re: Donaldo zodziuose yra tiesos
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-07-11 15:51:34
Dunduk, klausei kodel "mes turime ginti", atsakiau, kad gina todel, kad
laikosi NATO susitarimu. Kodel priekaistauja?- Todel kad Vokietija
neskiria pakankamai lesu ir finansuoja savo potencialu priesa. Negi
sunku tai suprasti? Vienintele valstybe, kuri nesilaiko savo pazadu, tai
musu kaimynai, kurie pamyne Ukrainos teritorinio vientisumo garantijas
ir tai tikrai nera JAV ar UK.