Tema: Re: JAV atsakymas suvereniai Lietuvai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-09 17:26:42
Kai gabena amerikonai - viena, kai gabena rusai - kita. Skirtumas
didziulis. Viskas priklauso nuo to ar daug valdzioje tokiu kaip tu.

"Varšuvoje  slaptas S.Skvernelio ir J.Kaczynskio susitikimas"
delfi.lt/news/daily/lithuania/varsuvoje-slaptas-sskvernelio-ir-
jkaczynskio-susitikimas.d?id=75666373
įteisinti originalią pavardžių rašybą pagal lenkų kalbos taisykles asmens
dokumentuose.
-
ir Lenkijos pilietybe

"V. Pranckietis: dėl koalicijos būtų deramasi tik su LLRA-KŠS frakcija, ne
V. Tomaševskiu"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-pranckietis-del-koalicijos-butu-deramasi-
tik-su-llra-kss-frakcija-ne-v-tomasevskiu.d?id=76152637
-
Dar vienas uzpakali tepa vazelinu

Siandien Lietuva man primena durniu ligonine, kurioje pacientams leista
rinkti sau gydytojus is savo paciu tarpo.
-
Lietuvoje labai daug Audrusu ir Ginatsu. Todel ir valdzia atitinkama. Net
amerikonai su tokiais nesikalba. Net lenkai. Nekalbant apie rusus.

"Lenkijos švietimo viceministras ragina Lietuvą keisti Švietimo įstatymą"
3w delfi.lt/news/daily/education/lenkijos-svietimo-viceministras-ragina-
lietuva-keisti-svietimo-istatyma.d?id=51510999
-
Siulau atsisakyti Lietuvos svietimos ministerijos, o sutaupytus pinigus
skirti pensininkams, vaiku namams ir naujos atomines elektrines statybai.

"A.Lapinskas. Lietuvos įstatymai tik su Lenkijos aprobacija?"
3w delfi.lt/news/ringas/lit/alapinskas-li etuvos-istatymai-tik-su-
lenkijos-aproba cija.d?id=53154923
įžūliausioje vietoje teigiama, kad „šie veiksmai (t.y. Lietuvos švietimo
įstatymas) pažeidžia Lietuvos ir Lenkijos sutartį, LENKIJOS Seimo(!) ir
Senato(!!)
bei Lietuvos Seimo nutarimus.

> CIT : " į teisinės pagalbos prašymą dėl asmenų kalinimo Lietuvoje ar
> gabenimo per šalį Jungtinės Valstijos atsakė, jog neturi galimybių
> suteikti prašomos informacijos."
>
> Cia kaip? Neturim galimybiu pasakyt, ka gabenam per jusu salį, tad
> rukykit?
>
> Skaitykite daugiau:
> https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/vyriausybes-atstove-eztt-
sprendimas-del-czv-kalejimo-praktiskai-neigyvendinamas.d?id=78213433