Tema:
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-02 18:27:57
> " Imkime fakta, kad siandienineje Ukrainoje 25% pasaulio dirvozemio."
>
> Opa...... cia kaip 25% ?
> sausuma yra 510 mln km2, ukraina - 0.6 mln kv2.
> t.y. and 0.1% sukrauta kilometras storio dirvozemio ar kaip?

Nezinau, Audry, kiek tau metu, bet tu esi visai neisilavines ir
neapsiskaites. Pries 100 metu carine Rusija i paroda Paryziuje buvo
nuvezusi ispjauta 3x3x3 metru dirvozemio kuba. Parodos lankytojai tai
prieme kaip pasaulio stebukla.

Beje, Audry, tai ka tu matai siandien Lietuvos laukuose is dirvozemio
liko tik pavadinimas. Juose be trasu niekas neauga. Dirvozemio per 1-2
kastuvus dar gali rasti ten kur nebuvo kolukio lauku