Tema: Re: Konservatoriu "logikos" shedevras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-01 17:38:28
As sioje srrityje neturiu kompetencijos. Kazkas ja turi. Ka jie teigia as
nezinau. Belieka sapalioti. Jeigu Landsbergis sako, kad prisipazinusiuju
paviesinti negalima tai vadinasi negalima. Jeigu Tomasevskis sako, kad
butina paviesinti tai as esu pries, nes jis yra Lietuvos valstybes
parazitas. Daugiau argumentu neturiu.

> kazka samprosapalioti issisukinejant kazkaip ir nebepadoru juk ?
>
> Vidas Makauskas <vms@centras.lt> ra?e

sokolovininkus)"
duoti
paÅŸintyje galima