Tema: Re: Demesio!
Autorius: Bronco
Data: 2018-05-16 18:05:59
On 2018-05-16 10:29, Linas Petkevičius wrote:

> "Bronco"  wrote in message news:pdfd6t$jm$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Cikagoje ir uz Venckiene protestuojanciu susirenka.

Nors ir panašu, bet yra ir vienas skirtumas. Nors abi stovyklos pasižymi
racionalaus mąstymo stoka, bet pedofilų sąmokslo sektos nariai PATYS
pasirinko šią idėją, nes niekas jų per jėgą nevertė skaityti tik
violetinius blog'us ir vienos televizijos laidas, tikslu išsideginti sau
smegenis, kai tuo tarpu vatinių gamybos pramonė yra rusijos valstybės
rankose ir ten jau apie jokį pasirinkimą kalba neina. Nori nenori, bet
nuo propagandos nepabėgsi. Tiesiog, jei pakankamai smegenų turi,
atsilaikai, arba ne.

> As kur pazistu dauguma ne politiniai, o del politikos.

Aš turėjau omenyje iškart abi grupes. Grynų "politinių" nėra daug net
pačioje rusijoje.