Tema: Re: Kas cia sake, kad nereikia NATO?
Autorius: svyt
Data: 2018-05-03 03:28:19
Man atrodo kas sekmingos salies zmones yra laisvi dirbt kur nori,
 uzdirbti, kai kiekvienas gali uz menesio alga nusipirkti tarkim
 automobili.
Kai zmogus nepriverstas dirbt uz vergiska atlyginima,
 nes nera kitos iseities.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/