Tema: Re: Fronto linija Lietuvoje. Smagu?
Autorius: Fiedzia
Data: 2018-04-11 08:09:32
Tu cia varai kaip tikras AMB seskas. Del jo kaltes susidare milijardines
isipareigojimu skolos krasto apsaugai.Dabartiniai klykavimai ir yra AMB
valdymo pasekme. Estijoje to nera, nes visada krasto apsaugai skyre tiek
kiek buvo isipareigoje.Lietuvoje gi, padidejus finansavimui dvigubai,
desningai, puse pinigu bus issvaistyta. Visada taip buna kai ubagai laimi
aukso puoda. Jie nezino kaip su juo elgtis. Todel 5-10 metu galit ropoti
prie AMB kapo ir prasytis jam pabuciuoti i uzpakali

> [...]
> pilieciu saugumas.
> pasisakyti pries NATO ir ES turetu buti nedraudziama, nes isstojimas is
> tu organizaciju yra normali procedura, galima.
> o realybeje taip manantys jau beveik linciuojami.
> ta jie dabar vadina "visuomenes nuomone" - tarnaujanciu seimininkams
> propagandos aparatu klykavimus, ir kurstymus mazumos, nepatenkintos, kad
> "ne tuos isrinko"
> Gasdinimo atmosfera yra maskuote. Matyt negeram kvapeliui nuo 25+ metu
> save tenkinusios sistemos, kuri lavonejima pridengia paraku ir

gyvenimą,
pergyveno -
ligoniu, nes

Mūsų