Tema: Re: 100 metu klumpistanui
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-24 12:38:13
kodėl taip elgiesi? Normaliai klausiu, kas manes teiraujasi apie mano elgesi. Esi sio salies pilietis? Gejus? Putino draugelis? Fasistas? Taikus? Sudo gabalas, mokantis rasyt?  Is nicko neimanoma suprasti. Jei esi Lietuvos pilietis, ko nieko nedarai pats matydamas netvarka, o klausineji kitu apie tai, ka jie daro ar nedaro? Kodel taip elgiesi, a?

Blokuoti tave kaip neaisku pauksti ar ka?  Šiaip, stai ka pasakysiu tiems, kurie skaito:

Zmones, uzsideje neaiškius nickus, dazniausiai yra veidmainiai. Tokie, pasikeitus situacijai, keicia nicka vel i kokia nesamone ir vaizduoja, kad niekada nieko panasaus nera sake. Vien del to deretu gerbti Lina Petkeviciu, kuris cia kazkada pasirodydavo, kai dar nebuvo uzblokuotas del savo kvailumo darant skubotas isvadas. Vidas Makauskas-velgi grazus pavyzdys.

Susimastykite, kokius ir kiek cia zmoniu vardu matome? Galima nesutikti su oponento nuomone, bet jai nickas neaiskus, po savaites isnykstantis ir vel atsirandantis-mano nuomone, tai greiciausiai koks prisitaikelis  ar issisokelis (su retomis isimtimis)

Pabandykite isivaizduoti, kas i mane kreipiasi su nicku : "putinofasizmastaikus"