Tema: Re: Kaip ne prie chebros?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-23 11:02:06
Nenutuokiu, ka ir kam ciulpi. Man nerupi.  Bet primenu-skolas reikia grazinti netgi tiems, kurie nesiskolino. Tad ir po 20m Lietuvos pilieciams teks galvot kaip grazint tai, ka siandien Lietuva pasiskolino. Galios tie patys argumentai-skolas reiktu grazinti ar bent jaustis dekingu, jeigu kas jas dovanoja.