Tema: Re: gal daugiau i jumor tiktu
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-19 15:31:45
va, ten tai man misle: JAV opozicija remia kovoje pries Sirijos ginkluotasias pajegas ir nieko, visi plojam.

Gerai , kad JAV nenusprende paremti mitinguojanciu prie Lietuvos Seimo rumu kovine aviacija. Viespateliau-ka tada darytu musu krasto apsaugos ministras su jos Eks. Prezidente? Ka tada rasytu sio grupso ekspertai? Kad JAV viskas galima, bo Amerika gali paremti ir su ginklu kovojancius pries salies Prezidenta?

Juk cia esantys dziugauja, kad JAV sraigtasparniai medziojo po dykuma issibarsciusius Sirijos pajegu karius? O jei, neduok Dieve, sugalvotu musu sauktinius Rukloje taip pamedziot?