Tema: Re: Vata psichuoja
Autorius: Audrys
Data: 2018-03-12 15:20:39
skystai pavarei ...... tiesiai is tiesiosio zarnos. net ne pasamones ....

"albinas"  wrote in message news:p85t72$cbb$1@trimpas.omnitel.net...

neturetum pasiklausti, man taigi negaila, tik konstatuoju. manau ir pats
matai kaip tau sekasi diskutuoti ir kiek yra patikinciu. tiesiog, kartais
atrodo, kad net sinoptikai tiek nenusisneka, o jei dar pagalvoti, kad gal ir
pats visu (nu bent 80%) tuo ka rasai tiki, tai cia jau apskritai talentas
gaunasi. ukru pakalikai ir tie sugebetu izvelgt nesamones kokioje nors jiems
malonioje, bet vis tik too good to be true propagandoj, o tu kartais tokiu
kosmosu pavarai (gaila, bet paskutiniu metu pagrinde apie sudus).
chemtrailais netiki netycia, arba kad skiepyjant yra zmones chipuojami?