Tema: Re: Tremtis
Autorius: audrysasu gydytojas
Data: 2018-03-10 20:22:07
as manau, kad i tavo galvute buvo atejusi mintis, kad gal but tarybine
valdzia buvo tiek prisikus, kad to pasekmes jausis ilgai, bet tu ja greitai
nuvijai salin. postkomunistiniu sudziu su sugadintu mentalitetu seime juk
neissaudysi (plius nauju "savu" durniu prastuminejimas), tai taip viskas su
tam tikru pagreiciu ilga laika puvo ir toliau. cia landsbergis kaltas? o tu
ko tikejaisi? stebuklo?

antras dalykas, absurdiskai ir klaidingai (kaip rashkos propagandistai
megsta) visi emigracijos mastu "nuopelnai" suverciami vien tik naujai
valdziai. jau vien sitas teiginys protingam zmogui parodo, kad rasliava
kvepia psichologinem manipuliacijom paremtu sudu kuri gali "praryti" tik
zemoko intelekto zmogenai, dauguma is kart isspjaus.

o siaip man visada patiko savo durnumo neslepiantys zmones, pagarba