Tema: Re: Vata alert
Autorius: Audrys
Data: 2018-02-22 19:36:45
tu parodyk, kur tam tavo puslapy 150 tukst nuzudytu. Cia butent tavo
skaiciai ispusti.

"Saulius"  wrote in message news:p6mu4j$6kb$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pala, kodel mes tiek aiskinomes kas yra tremimai ir kas yra lageris?
Biski skaiciai per dideli pradejo darytis? Dabar tik nuzudymus skaiciuosim,
kitos represijos jau neaktualu?

--
Free News Reader
http://put.hk