Tema: Re: Kas ant Lianzbergo desines rankos?
Autorius: Tomas
Data: 2018-02-21 10:35:07
1. Apsimetes poetu muzikantu ishpiso visa vagiu derzhavos elyyta (kai kas del to ir nusishove).
2. Kolukius ishdraske, o zheme grazhino valstieciams, kita NT taipogi grazhino teisetiems nuosavybes savininkams.
3. Nemelagis, jei jau sako, tai teisybe.
Tuo tarpu uzh ka gerbt putina?
Meluoja, nusishneka, baigia nuleist zhemiau plintuso ishtekliais turtinga valstybe. Na tik botokso kiekiu lenkia turbut daugeli savo klasiokiu, negi del to gerbiat?