Tema: Re: Iki universiteto Jonas Jablonskis save laikė lenku.
Autorius: Audrys
Data: 2018-02-19 19:36:36
ir kaip tu is senelio kunigo atsiradai? a.... tai va matyt kaip marija
nekaltai prasidejo ..... nuo kunigelio.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:p6ev3q$1p7$7@trimpas.omnitel.net...

Mano seneis yra kunigas is Varsuvos. Lietuviskai ne zodzio nekalbejo.

Siaip jau su lenku net misrunais suku vadinti. Jogailos aikais lenkai
kalbejo vokiskai. Turiu menyje, kurie state miestus ir valde visoje
tritorijoje gyvenancius lietuvius. Net XX amziaus prazioje lenkais saves
nelaike 30% dabatines Lenkijos gyventoju. Kadangi moku ir rusu kalba, ir
lenku kalba, ir lietuviu kalba tai manau ne be pagrindo, kad leku kalba
formavosi kaip rusu kalbos zargonas, kuri vartojo lietuviai, kad ju
neiszudytu kaip pagoniu.