Tema: Re: Mirė signataras Vytautas Landsbergis. In memoriam.
Autorius: albinas
Data: 2018-02-16 03:01:42
garantuoju kad niekas cia tavim siuo klausimu net neabejoja, antraip
sugriautum tiek laiko apie save kurta valstybes parazito ivaizdi, kam
klaidinti zmones kaip sakant

man pvz patinka, kad lieki prie savo nuomones, tiksliau - buko priestaravimo
viskam kas tik nesmirda matushka rashka.
as visada sakiau, kad net vata turi but kokybiska, o tau tokia islikti
tikrai pavyksta