Tema: Re: Vyras Tomkus is back!
Autorius: svyt
Data: 2018-02-15 21:40:07
Nes tie kurie neapsimete lojalus rezimui
buvo sisaudyti, istremti,
 veliau niekinami, jiems neleisdavo studijuoti, dirbti
 prestizinius darbus. Mano tevui teko net i kompartija istot, kad
 galetu but ligonines skyriaus virsininku. Tai nereiskia kad mano
 tevas dirbo okupantui, jis dirbo lietuviams, gyde lietuvius
 daugiausia, ir tokiu apsimeteliu, atseit pritarianciu okupantui
 buvo dauguma, visi ta zinojo ir suprato, visad budavo oficiali
 versija ir reali, net mokyklose per visas sueigas, visokius
 spektaklius zvengdavom is oficialiu lozungu, fraziu, jas
 kartodavom. Ar kaip zvengdami mitinge rekaudavom- tegyvuoja
 geguzes pirmoji! Ne vienas nemaste nei kas ta geguzes1, nei kam
 ji reikalinga, buvo prievarta tokia dalyvaut ir eidavai, pries
 mitinga ir butent po jo duodavo dalyviams isgert.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/