Tema: Re: Gintai, Audry!
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-02-09 21:12:31
Taigi filipui morisui pas mus ankaklis dedamas, tuoj as negalesiu net
salia kavines isejes rukyt. Jau senai kaip negaliu laisves alejoj
uzsirukyt. Reklama uzdraude mano megstamu cigareciu ir dar akciza
didina, bei viesa antireklama apie poveiki rukanciuju sveikatai
skleidzia. Kazkoks jus neispruses siuo klausimu.