Tema: Re: Naujemetinis 2018 trankvilizatorius
Autorius: Paltus
Data: 2018-01-01 14:06:19
tai jau sutinki, kad kalbos apie "rusishkaji nacizma" yra propagandinis
triukas?

>tik tie kurie turi
> proto pirma pasitikrint informacija kas ju kanalais rodoma

o ka jie ten tokio rodo, kad reikia viska tikrinti kazkokiais kitais
(pentagono) kanalais? as ziuriu lygiagreciai PTP, Vesti, RT, ir kitus
kanalus(kataro, frace, uk, us, jp, cn, kr) ir nematau kazkokio didelio
disonanso.

tiesa buvusio 1+1 Kalmanovskio kanalo daznyje dabar isikure kazkoks
Izraelio kanalas. Per daug nebandau jo ziureti, nes varo sionistine
propaganda. O ir anksciau kai dar buvo Ukraine24 - prigavau meluojant
laidoje anglu kalba("blogai" isversta is rusu/ukrainieciu kalbos)