Tema: Re: Anekdotas:
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-29 19:29:49
nu, bbz...... Lietuvos Tv pasikviecia tinkama ukrainieti, kad jisai visai Lietuvai pranestu zinia, kokie rusai nieksai ir tas tiesioginiame ateryje pranesa-Kijevas kovoja pries savus piliecius daugumoje (70 proc.)

Tad kuom man tiket? Rusu pasiulytu ukrainieciu per rusu TV?

Vitkauskas Lietuvai tarnavo nuo pat 1919m, tapes Lietuvos kariuomenes savanoriu.  Negi manai, kad rusai ji uzverbavo, tam, kad po 20m, jis taptu Lietuvos kariuomenes vyriausiuoju vadu?

Baisu net pagalvot, ka po 20m sugalvosi pasakyt apie musu Prezidente, kuri leido amerikieciams kurt karinius objektus Lietuvoje