Tema: Re: 6 gwh
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-12-25 20:17:19
Daznai rasai, bet nieks nesupranta apie ka, todel mazai komentuoja. Gal
kokia nuoroda i straipsni? Pirko energija kazkur pigiau? Ilgalaikiai
kontraktai gal kokie sudaryti? Gal per BRELL zieda gausis pigiau nupirkt
ir nesunaudojama energija brangiau parduot? Ten gi valandom rodos
srautai keiciasi ir kainos skiriasi. Neseku as kiekvienos minutes naujienu.