Tema: Re: Karbauskis vs. Jakilaitis
Autorius: sbalen
Data: 2017-12-13 15:32:44
ypac bukiems ypac trumpai:

galimas pratestavimas prie LRT prilipusiu imoneliu, su kuriomis siejamas
Jakilaitis, sukele pastarojo labai nervinga reakcija.

(toliau nebeskaityk, ignacijau, nes vel nieko nebesuprasi, ir taip per
ilga sakini sukonstravau) be be beee :)~

Teisuoliui skaidruoliui lyg ir neprideretu ta proga kapotis butent su
Karbauskiu ?

Ignas <ignas@example.lt> ra?e news:p0quf5$lne$1@trimpas.omnitel.net: