Tema: Re: Sekantis Krymas
Autorius: Tomas <apsaugok Ginta nuo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-08 23:05:35
Nezhinau ka kazhkas, ka viena boba pieshe, bet ginto viena ish ejakuliaciju i njuwsus buvo tokia:
"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nvv51d$8k4$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> Sirija, Irakas......Kam ten svaistyt USD? Sankcijos Rusijai? Jei pirks is Amerikos-svelninsim!
> Lietuvele liks durniaus vietoje. Trampas juk nekaltas, kad mes ant ruskiu tiek varem? Tikiu, kad jis su Rusija bus draugiskesnis, o stai Lietuvai vel bent kiek sunormalizuot santykius su Rusija-jau kebloka. Kam reikejo tiek amseti? Ir dar be pagrindo..... Kiek pamenu spauda-visos antrastes klyke, kad jei ne ryt, tai po menesio tikrai puls.....Kam naudinga ta rusofobija? Veikt neturim ka?

Tu man dabar paaishkink. kodel gintas klausineja njuwse apie savo kumyra ir busimus JAV bei Krymo santykius? Kur jo erekcija apie Trumpa vien ishgirdus, kodel tokie klausimai, o ne izhvalgos, neturincios analogu?