Tema:
Autorius: StraBe
Data: 2017-11-17 07:57:17
reiktu priminti dar kelias temas kuriu beretes nemegsta ir stengiasi nustumti i praeiti:

1. jo ekscelencijos prezidento Pakso nuvertimas
2. Mazeikiu naftos atidavimas JAV vertelgoms(uz pazada buti priimtiems i NATO)
3. Ignalinos APP uzdarymas uz pazada buti priimtiems i ES
4. Drasiaus Kedzio nuzudimas, jo sesers persiokiojimas, jo suneno persiokiojimas uz himno isniekinima.