Tema: Re: Sakytum mygtukus sumaise...
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-14 23:10:25
On 2017-11-14 22:52, arunazz wrote:
> blyn, ir blokuot debilo negaliu, nes adekvatus zmogus irgi i shitlista
> nueis.
> Gerai, kad is pirmu zodziu aisku kas yra kas.

Galima filtrus sutvarkyti. Aš visada rašau iš vieno ir to paties IP
adreso, kuris beveik niekada nesikeičia. TB, pvz., gali padaryti taip,
jog postus iš tam tikro NNTP-Posting-Host pažymėtų pvz. mėlynai. Tada
iškart matysi, kur pavogtas nikas, kur tikras. O jei staiga kada nors
pasikeistų IP adresas, tai iškart pamatysi, jog žmogaus postų nebežymi
mėlynai ir pakoreguosi filtrą.

Aišku, tu ne TB, o OE naudoji, tai jau nepamenu ar ten taip filtrai
reguliuojasi, bet TB tai be jokių problemų. Man TB iškart rodo treadus,
kuriuose apsireiškė xuilotrolis mano niku ir taip pat vizualiai
identifikuoju kur postai mano paties rašyti.

Pvz. jei filtrą aprašyti taip, tada tavo postus pažymėtų mėlyna spalva,
o jei tavo niką pavogtų, jie liktų neišskirti mėlynai: