Tema: Re: Re: Visi plikais užpakaliais
Autorius: nelabs
Data: 2017-11-05 19:21:11
kazka nuosavo pavarei, o ne atsakyma.
tautu kalejimu turbut pirmi pavadino bolsevikai, komunistai. arba kokie
dekabristai.
kiek buvo sukilimu lietuviu ir lenku ?
kokius rasmenis turejo tauteles, "iskeltos is medzio" arba "nulaipintos
nuo kalnu" ? paziurek ant rublio, rasmenys visos vidurines azijos
nelotyniski. armenu, azerbaidzanu, gruzu.
kiek tautu isnaikinta Rusijoje, kodel ji yra iki siol federacija ?
nepisk proto su savo ispistu protu, nes shudas tau galvoj