Tema: Re: Rajonas
Autorius: svyt
Data: 2017-10-29 14:19:02
blgiau butu, jei nepatenkinti uzdarbiu negaletu niekur isvaziuot
uzsidirbti.tai laisve kuria mes iskovojom, ko nesinaudoti? juk dabar ne
valsttieciu ukis, kai namie viska pasigaminam, visi vaziuoja kur nors
dirbti, kas arciau, kas toliau, ir nuo to lietuviams nera nieko blogo.
Negi likusiems provincijoj padidejo algos. Is mano draugu ir giminiu,
tik pora pazystu- pusbrolis amerikoj... draugas gryzes jau 10 metu irgi
norejau paminet, daugiau nepazystu ne vieno isvaziavusio ir negryzusio
lietuvio. padirbetisvaziuoja marios, kas metams, kas keliems, bet visi
gryzta anksciau ar veliau, va ir pusbrolis zemes prie traku nusipirkes
masto nama pasistatyt ir pensijon lietuvon gryzti.

svyt/ bmw530