Tema: Re: Gintuli!
Autorius: svyt
Data: 2017-10-29 10:49:05
o su sssr turejo vilti islikti? ne tik lietuva bet ir lietuviai? As
gyvenu Vilniuje, gal is dalies ir todel esu labai optimistiskas, nes
kasdien matau aplinkui daugybe statybu, miesto modernejima. Nu, ir
statybininku, kirpeju, vairuotoju ikainiu didejima, nes ju algos dideja.

kaip tik cia siandien skaitinejau tautieciu emigracijoj foruma, tu kurie
emigrav,o su rusiskais vardais dazniausiai, lietuva jiem be perspektyvu,
airija kur gyvena isvis siknoj, anglijoj irgi nepatinka, nes dirbti
reikia daug. Beda tiesog, dykai nieks nieko neduoda net emigracijoj.

svyt/ bmw530