Tema: Re: Vriedni tankai ir haubicos
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-23 16:28:05
todėl, kad lietuviai, skelbdami, kad ginkluotiems kareiviams netgi stebet (!) kitos salies referenduma nedora, viena nakti ėme ir ginklu (saudydami, zudami ir zudydami!) prijunge niekada (!) jai nepriklausiusi krasta. Faktas?

Gal tamsta irgi pasisakysi konkreciu klausimu:

Nedziugina taves rusu  prie Lietuvos prijungtas Klaipedos krastas?