Tema: Re: Kok? nori straipsn??
Autorius: vatnykologas
Data: 2017-10-17 00:23:23
nu nesakyk, kartais per marmuze gauti visai sveika, nebent taves mamyte
jokiu vertybiu nemoke ir sikdavai prie zmoniu autobuse?

tiesiog laikui einant kilo toks itarimas zinai, kad arba auges dziunglese,
arba siaip kazkokia patologija priestaraut automatu, reikia to ar nereikia.
kazkuris is situ variantu turetu buti