Tema: Re: Ar greit jis padvës?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-09-09 12:07:27
Kinija zimbabve pasirode normalus eksporto partneriai, akivaizdu
 kad galim be nuostoliu apsieiti be rusijos. Kam mums but
 santazuojamiem, zeminamiem, verciamiem elgtis pagal ju norus, kai
 galim apsieiti be to ir eksporto i rusija? Nu rusijos sankciju
 nukentejo rusijos zmones o ne lietuvos zmones, pvz mano pajamos
 tik kyla per paskutinius 3-4 metus, faktiskai padvigubejo, bet
 cia daug ir mano paties nuopelnu, nuoseklaus darbo rezultatas
 siekiant savo tikslu.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----