Tema: Re: 2008 08 08
Autorius: Audrys
Data: 2017-08-08 22:15:31
cia, matyt, sbalen mineta unikalus vietiniu  sugebejimas vienu metu palaikyt
iskart dvi nuomones.

"Gintas"  wrote in message news:omd16e$aib$1@trimpas.omnitel.net...

Ir man smalsu, kaip Lietuvos vatines galvos aiskina, kad draugei Gruzijai
neisduoda jos ieskomo nusikaltelio? O gal Gruzija jau nebe draugė?

Tbilisio teisėsaugininkai su nekantrumu laukia M. Saakašvilio ekstradicijos