Tema: Re: Amerikieciu raketos ir C400
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-05 15:51:38
On 2017-06-05 05:13, Laimis wrote:
> Signatūros turi prasmę visada, kai bet kas, kada panorėjęs gali
> patikrinti. Šiandien leidi putas, rytoj (susidiegęs enigmail'ą) apie
> tai pamirši.:-)

Aha, tuoj tuoj, susidiegsiu, tikrai taip. Na o bet tačiau, Donkichotizmu
susirgt jaunystėje ne griekas, visiems pasitaiko, tai pakovok dar prieš
VISUS ir pats įsitikinsi tuo, ką aš jau parašiau.

Na ir pabaigai, siūlau įsivaizduoti apokaliptinį scenarijų. Laimis ilgai
ir nuobodžiai kaunasi njusuose už visokias apsaugotas signatūras ir ...
laimi. Laimis laimi, atsiprašau už kalambūrą ;) Bet labai greit pats
supranta, jog za čto borolsia, na to į naporolsia, nes visi njusų
dalyviai naudoja skirtingus njusų klientus, skirtingas OS, skirtingus
mobilius appsus ir, be abejo, naudos skirtingus pluginus ir softus
signatūrom....

Taip sakant, vieną gražų rytą pasižiūri į mėgstamus njusus ir nebematai
njusų, bet matosi visuose grupsuose tas pats žymusis Repino paveikslas
"Priplyli".