Tema: Re: Rusijos pasididžiavimas
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-22 17:12:43
Vata, imk dar :

Lietuva su tuo sutikti negalėjo, todėl ryžosi Klaipėdos kraštą prisijungti jėga. Po vadinamojo „Klaipėdos sukilimo“ (1923 01 15) prisijungusi Klaipėdos kraštą, Lietuva įsigijo ilgalaikį galvos skausmą, kol 1939 m. kovo 22 dieną Hitleris jį vėl užgrobė.
http://www.xxiamzius.lt/numeriai/2010/03/10/istving_02.html

Jei dar reiks-pasieskok intenrnete, pilna ten apie tai, kaip ginkluoti lietuviai nakti ejo Klaipedos krasto uzimti