Tema: Re: Trumpas pasveikino su artejancia vasario 16
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-12 12:15:20
Kas rytuose susije siuo metu su Lietuva? Kazkas is rytu yra kazka okupave Lietuvoje? Kodel tau tie rytai taip rupi? Pensija is ten gauni?

Rasau apie tai, kad tuoj bus ratifikuota sutartis, kuri galimai pazeidzia LR Konstitucija. Suprantu, kad yra vatinuku, kurie siulo i tai uzmerkt akis. Na, bet nemaniau, kad tokiu vatiniu cia tiek daug.........Kur lietuviai, kuriems LR Konstitucija rupi?