Tema: Re: o.politics referendumas audrys'aso ir gintas'aso klausimais
Autorius: mantas
Data: 2017-01-17 22:42:44
svyt wrote:

> Man gali neskiest, mano draugo uosviai gyvena Donecke, ir
>  naujienas as girdziu is pirmu lupu o ne is tv, juolab ne is kiseliovo
>  tv. Stopfake internete paziurek, simtai paneigta propagandiniu
>  nesamoniu.

buvo toks kanalas 1+1(veliau ukraine24). Ten varydavo reportazus keliomis
kalbomis. Ziuriu vienu ju reportaza su ishkeistu ukru kariu. Sako
rusiskai - normaliai mus ten laike, nemushe, gerai valgem.

Tas pats reportazas angliskai - kankino ar mushe mus, nepamenu ar sake
kazka del valgio... Kanalas Kalomojskio.