Tema: Re: Kam Marcinkevičiui anglų kalba?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-10 16:36:49
>O kodel Kirkilo su Zuoku neminetum?

Todel, kad jie nori ir gali dirbti naudingiau, negu akmenu skaldyklose. Bet svarbiausia, kad apie geresnius viesoje erdveje ir negirdejau. Kad ju darbo nepriziuri "veltėdžiai generalinis prokuroras ir FNTT vadas" tai ir klestinti primityviausio lygio korupcija. Nuo Zuoki, Kirkilo, Kubiliaus, Adamkaus, Landzbergio, Brazausko... korupcijos lygis nepriklauso. Tokia Nepriklausomybes patirtis.