Tema: Re: R.Paksas siulo susaukti Valstybes gynimo tarybos posedi
Autorius: lasaZ
Data: 2009-08-14 15:11:17
> Ka konservai ruoshiasi daryt su shia bedarbiu armija ?
> aishku dar negalvojo apie tai, tikisi kad taip nebus ir viska verslininku
> ryshtas ir geri ryshiai ishspres....
>
> kiauru valdzia kiauri tik gali remti

tu sventai tiki kad kazkuri kita politine partija kitaip butu sureagavusi?
Paksas asmeniskai butu budejes prie muitines departamento fakso laukdamas
perspejimo? Ar Kirkilas ta pacia rugpjucio 4 butu skrides i Maskva su derybu
delegacija? Ar Zuokas butu skubiai kreipesis i Linava del galimu sprendimo
budu?

ta prasme, muitines deparatamento darbuotojai tie patys buvo ir prie
Kirkilo. Galim sugalvot suokalbio teorija kad socdemai sugalvojo pakist
kiaule Kubiliui.

Kaip matai, fantazuot galime daug. O kodel gavo ta rasta nepagalvojai? Ir
kas del situacijos kaltas - ar musu vezejai "lengvai" patalkine kontrabandos
verslui rusijoje, ar rusai, kuriems tai nepatiko?

Primenu - esamos valdzios neremiu, mano galva ji neturi nei plano nei ideju.
Kaip ir visos iki vienos likusios politines partijos.

lasaZ