Tema: Re: Prezidentes inauguracija
Autorius: Marux
Data: 2009-07-21 14:11:23
taip taip
va cia gali pasiskaityt, kaip uzsienieciai piktinasi, kad filmus apie kara
tik nuo 23 galesim ziuret
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=23120967
bet cia turbut irgi delfi patys sukure tuos pasisakymus, kaip ir graiku
komunisto. Tik Valinskas geras :) pasiskaite delfy to komunisto kalba ir
puole jam atsikirtinet