Tema: Re: Vilniaus kraštas
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-16 18:09:14
Visados labai slidu ngrinėt "kas būtų, jei nebūtų...". Ties kuria vieta mes
galim priimti "WWII neprasidėjo" ir išlikti "tvariam ir logiškam" pasauly ?
WWII pradžia buvo užprogramuota WWI pabaigoje (tiek Vokietijos
nežmonišku pažeminimu Versalio sutarty, tiek bolševikų valstybės egzistavime).
Taip kad IMHO realiai svarstytinas tik variantas "WWII neprasidėjo, nes
bolševikai buvo sutriuškinti, Rusijos imperija pavirto Respublika, Vokietija
po pralaimėjimo neteko galimybės prisidengt bolševikų pavojumi ginklavimuisi
ir jai teko diplomatiniais/ekonominiais svertais atstatinėt savo statusą". Kaip
tokiam scenarijuje susiklostytų Rusijos užgrobtų valstybių (tame tarpe
Lenkijos ir Lietuvos) likimas - atskiras klausimas. Tikriausiai išvis nekiltų
Vilniaus krašto problema: juk jin atsirado kai lenkai sėkmingai apsigynę
nuo bolševikų puolimo vaikėsi bolševikų likučius ir pakeliui buvo Vilnius.